Vánoční kampaň Equa bank se letos zaměřuje na tradice v kombinaci se současnou designovou tvorbou mladých českých tvůrců, kteří nadále udržují tradiční řemesla a pomáhají vytvářet současný design, jenž obstojí i v mezinárodním srovnání. Jejich výběr proběhl ve spolupráci s mezinárodní přehlídkou designové tvorby Czech Design Week.
On-line spoty Equa bank používá na sociálních sítích Facebook a Instagram v období od 16. prosince do 31. prosince. Vánoční kampaň běží souběžně s televizními spoty na stanicích České televize podporující službu odložené platby PlatímPak.
Ve Vánočních momentkách (online spotech) Equa bank se vánoční tradice spojily s pracemi od studentů Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze: dřevěné hračky od designérky Kristýny Mikoláškové vázy sklářských výtvarníků Dominiky Petrtýlové či Františka Jungvirta, který v současné době také působí jako umělecký ředitel značky KLIMCHI.
Zařazené byly také ručně řezané a malované figurky Tititi od Terezy Talichové, skleničky sklářského výtvarníka a designéra Lukáše Jabůrka, či nádobí od české porcelánky Thun.
„V dnešní nelehké době je velmi důležité neopomenout kreativní tvorbu a pomoci mladému designu a studentům, které nejen koronavirus, ale i vládní opatření citelně zasáhly. Za Czech Design Week jsme pro Equa bank provedli kurátorský výběr tipů na designéry a umělce, jejichž tvorbu se vyplatí do budoucna sledovat,“ řekl ředitel Czech Design Week přehlídky Lukáš Pipek. Dodal, že kurátoři přehlídky pro Equa bank připravili i tipy na mladé designéry, jejichž tvorbu nabídne svým klientům i zaměstnancům.
„Prostřednictvím on-line spotů chceme připomenout tradiční vánoční zvyky a tím i podstatu pravých českých Vánoc. Chceme lidem ukázat pohodu a atmosféru Vánoc, jaké možná prožívali jako malé děti. Ke spolupráci na výrobě spotů jsme vedle týmu Czech Design Week přizvali i kameramana Davida Kašpárka, který významně přispěl k jejich špičkové kvalitě,“ řekl Daniel Šolc, manažer sociálních médií Equa bank.