Česká Equa bank se rozhodla obsadit do své letošní velikonoční online kampaně vedle své dlouhodobé tváře, herce Romana Vojtka, také současnou tvorbu od mladých českých designérů a značek. Natáčení probíhalo pod kurátorským dohledem týmu přehlídky Czech Design Week.
Do jednotlivých krátkých spotů tak byly „obsazeny“ například lízátková váza Anny Jožové, křišťálové nádobí z kolekce Shadows, které navrhl sklářský výtvarník František Jungvirt pro značku KLIMCHI, či ručně vyřezávané a malované figurky Tititi od Terezy Talichové.
„Do spotů jsme chtěli začlenit mladé české designéry a značky, jež se ve své tvorbě inspirují tradicemi i českými řemesly, které si udržují dobré renomé i v zahraničí,“ uvedl ředitel přehlídky Czech Design Week Lukáš Pipek.
„Současná již více než rok trvající pandemie koronaviru citelně zasáhla zejména kulturu a uměleckou tvorbu. Začínající umělci a studenti tak přišli o většinu možností, jak svou tvorbu prezentovat a dostávat do povědomí veřejnosti. Proto jsme také připravili tento projekt s Equa bank, chceme i do budoucna podporovat mladý design a nové projekty,“ doplnil.
V duchu tradičních Velikonocí se nese i celá kampaň banky. Roman Vojtek v krátkých spotech odlehčenou a vtipnou formou připomíná tradice spojené s českými Velikonocemi – například pečení beránka, pletení pomlázky či barvení vajíček. Equa bank tímto také nově rozšířuje spolupráci s Romanem Vojtkem i na své sociální sítě.
„Velikonoční kampaní chceme hlavně bavit a povzbudit naše klienty v této nelehké době. A připomenout, že tu pro ně stále jsme a nabízíme jim moderní a srozumitelné produkty a služby. Pokud se díky našim novým on-line spotům podaří diváky alespoň na chvíli pobavit, bude to pro nás úspěšná kampaň,“ řekl Jan Kemza, ředitel digitálního marketingu Equa bank.
Nejedná se přitom první takovou spolupráci. Už koncem loňského roku připravily Equa bank a Czech Design Week vánoční momentky ve spojení s českým designem.
„Naše loňská vánoční on-line kampaň, která propojovala tradice a současný design, patřila k nejúspěšnějším. Proto jsme k přípravě velikonoční kampaně znovu přizvali kameramana Davida Kašpárka a produkční tým Erem,“ doplnil manažer sociálních sítí banky Daniel Šolc s tím, že ve spolupráci s hercem Romanem Vojtkem chystají další on-line kampaně.
Natáčení spotů probíhalo na Křivoklátsku za přísných hygienických opatření a testování všech zúčastněných. Na Facebooku a Instagramu je banka postupně nasadila od 26. března. Kampaň vyvrcholila soutěží na sociálních sítích na Velikonoční pondělí.